Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Ewaluacja zajęć dydaktycznych przez studentów : teoria i praktyka / Maria Kapiszewska, Anna Merklinger-Gruchała.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: ArtykułArtykuł W: Krajowe Ramy Kwalifikacji : biurokratyczna konieczność czy szansa na poprawę jakości kształcenia w uczelniach?. Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM : na zlec. Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2013. S. [95]-105Streszczenie: Wprowadzenie : ewaluacja procesu nauczania - s. [95]-96. Z historii ewaluacji i sposobów jej prowadzenia - s. 96-97. Przykłady ewaluacji - s. 97-98. Zmiany w świadomości studenta : kreatywność i innowacyjność - s. 98-99. Student nie chce już być biernym uczestnikiem procesu kształcenia : ewaluacja w Krakowskiej Akademii - s. 99-103.NUKAT: xx003847244Inne nry kontrolne: (OCoLC)971421825
Brak egzemplarzy dla tego rekordu

Tyt. nagł.

Wprowadzenie : ewaluacja procesu nauczania - s. [95]-96. Z historii ewaluacji i sposobów jej prowadzenia - s. 96-97. Przykłady ewaluacji - s. 97-98. Zmiany w świadomości studenta : kreatywność i innowacyjność - s. 98-99. Student nie chce już być biernym uczestnikiem procesu kształcenia : ewaluacja w Krakowskiej Akademii - s. 99-103.

Działa dzięki Koha