Okładka Amazon
Obraz z Amazon.com
Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych / pod red. nauk. Bogusława Śliwerskiego.

Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstRekordy analityczne (zawartość): Pokaż rekordy analityczneSzczegóły wydania: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007.Opis: 378 s., [8] s. tabl. kolor. : il. ; 24 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788373087118
Inny tytuł:
  • Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych
Tematy: Zasoby online: NUKAT: zz2007796025Inne nry kontrolne: (OCoLC)749806714
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Kolekcja Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy Zamówienia
Książki (1951-) BAIK Czytelnia Główna Pedagogika - publikacje ogólne, podręczniki D1-0053.1 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) wolny dostęp D1-0053.1
Książki (1951-) BAIK Magazyn 155562x (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Dostępny 155562
Liczba zamówień: 0

Materiały z V Międzynarodowej Konferencji z cyklu "Edukacja alternatywna - dylematy teorii i praktyki", kwiecień 2005, Łódź.

Bibliogr. przy rozdz.

Alternatywność pedagogiki humanistycznej / Andrzej Sztylka. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 97-110
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.
Brameldowski rekonstrukcjonizm : zmiana społeczna przez edukację / Hanna Zielińska-Kostyło. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 363-378
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.
Dziecięce źródła wiedzy o innych / Krystyna Kamińska. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 229-246
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.
Edukacyjne konteksty nowej sztuki (ekologicznej) / Mirosława Moszkowicz. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 331-346
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.
Gestalt : filozoficzne i psychologiczne inspiracje dla pedagogiki / Wiktor Żłobicki. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 169-185
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.
Inteligencja emocjonalna w edukacji alternatywnej / Ewa Kobyłecka. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 303-315
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.
Koncepcja analizy jakościowej M. B. Milesa i A. M. Hubermana w badaniach pedagogicznych / Agata Cudowska. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 347-362
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.
Kontrowersje wokół wspierania rozwoju ucznia w procesie kształcenia / Władysław Puślecki. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 279-302
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.
Kształcenie transgresywne - nowa alternatywa edukacyjna / Stanisława Włoch. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 317-329
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.
Metajęzyk a formalne aspekty komparatystyki pedagogicznej / Krzysztof Sokołowski. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 69-95
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.
Nowatorstwo pedagogiczne w zakładach kształcenia nauczycieli lat międzywojennych na przykładzie Łodzi / Tadeusz Jałmużna. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 269-278
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.
O wychowaniu do wstydu : między pruderią a bezwstydem / Piotr Błajet. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 219-228
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.
Pedagogika jako nauka praktyczna : konsekwencje metodologiczne / Marian Nowak. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 43-67
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.
Postulaty psychopedagogiki twórczości pod adresem edukacji alternatywnej / Krzysztof J. Szmidt. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 129-154
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.
Refleksy koncepcji rozumu transwersalnego Wolfganga Welscha w rozważaniach o edukacji w okresie przełomu formacyjnego : uwarunkowania, perspektywy, pytania / Agnieszka Nowak-Łojewska. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 187-206
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.
Tożsamość kulturowa młodzieży polskiej u progu XXI wieku : pedagogiczne problemy recepcji kultury popularnej / Magda Karkowska. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 207-217
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.
Uniwersalizm wartości jako źródło alternatywnych teorii wychowania / Halina Gajdamowicz. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 111-128
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.
Utopie i antyutopie jako źródła ambiwalencji pedagogicznej / Michał Głażewski. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 27-42
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.
Wkład historycznej pedagogiki reformy w aktualną dyskusję wokół szkoły i wychowania / Hein Retter. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 247-267
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.
Współwychowanie : przez postawę dialogu ku przyjaźni / Janusz Tarnowski. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 155-167
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.
Wymyślmy to! / Aleksander Nalaskowski. /
Rodzaj materiału: Artykuł Artykuł; Format: druk ; Forma literacka: Tekst nieliteracki ; Przeznaczenie czytelnicze: Odbiorca wyspecjalizowany;
W: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych. Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Strony 19-25
Status: Brak dostępnych egzemplarzy.

Działa dzięki Koha