Idea klienta wewnętrznego a jej realizacja na przykładzie Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego = The concept of internal customer and it's realization on the example of the Main Library of Opole University / Katarzyna Mazur-Kulesza, Dorota Wierzbicka.

By: Contributor(s): Material type: ArticleArticleLanguage: Polish Summary language: English Other title:
  • Concept of internal customer and it's realization on the example of the Main Library of Opole University [Other title]
Subject(s): In: Marketing wewnętrzny i zarządzanie zasobami ludzkimi w bibliotece : II ogólnopolska konferencja naukowa, Białystok, 24-26 czerwca 2009 : praca zbiorowa. Białystok : Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2010. Strony 357-371NUKAT: xx004968359Inne nry kontrolne: (OCoLC)1204346262
No physical items for this record

Tytuł nagłówkowy.

Bibliografia na stronach 370-371.

Streszczenie angielskie.

Powered by Koha