Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Idea klienta wewnętrznego a jej realizacja na przykładzie Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego = The concept of internal customer and it's realization on the example of the Main Library of Opole University / Katarzyna Mazur-Kulesza, Dorota Wierzbicka.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: ArtykułArtykułJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Inny tytuł:
  • Concept of internal customer and it's realization on the example of the Main Library of Opole University [Inny tytuł]
Tematy: W: Marketing wewnętrzny i zarządzanie zasobami ludzkimi w bibliotece : II ogólnopolska konferencja naukowa, Białystok, 24-26 czerwca 2009 : praca zbiorowa. Białystok : Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2010. Strony 357-371NUKAT: xx004968359Inne nry kontrolne: (OCoLC)1204346262
Brak egzemplarzy dla tego rekordu

Tytuł nagłówkowy.

Bibliografia na stronach 370-371.

Streszczenie angielskie.

Działa dzięki Koha