Sposoby rozumienia sztuki i obcowania z nią w świetle koncepcji inteligencji wielorakich / Iwona Czaja, Monika Nęcka.

By: Contributor(s): Material type: ArticleArticle In: Pedagogika kreatywna wyzwaniem edukacji XXI wieku. Opole : Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2010. Strony 191-200Summary: Wiele inteligencji - wiele sposobów poznania i kreowania rzeczywistości - zarys koncepcji H. Gardnera. "szkoła skoncentrowana na jednostce" - praktyczna realizacji idei inteligencji wielorakich, obcowanie ze sztuką w idei D. Perkinsa jako przykład poprogresywistycznych działań edukacyjnych, artystyczne działania eukacyjne w praktyce szkoły polskiej (doświadczenia własne).NUKAT: xx005437874
No physical items for this record

Tytuł nagłówkowy.

Wiele inteligencji - wiele sposobów poznania i kreowania rzeczywistości - zarys koncepcji H. Gardnera. "szkoła skoncentrowana na jednostce" - praktyczna realizacji idei inteligencji wielorakich, obcowanie ze sztuką w idei D. Perkinsa jako przykład poprogresywistycznych działań edukacyjnych, artystyczne działania eukacyjne w praktyce szkoły polskiej (doświadczenia własne).

Powered by Koha