Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Internet jako nowe medium masowe : szanse, zagrożenia, perspektywy = Internet as the new mass medium : opportunities, threats, perspectives / Marta Juza.

Autor: Rodzaj materiału: ArtykułArtykułJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Inny tytuł:
  • Internet as the new mass medium : opportunities, threats, perspectives
Tematy: W: Studia Medioznawcze. Warszawa : Oficyna Wydawnicza ASPRA, 2000-2018. Nr 2 (29) 2007, strony 62-79Streszczenie: Słowa kluczowe: Internet, media masowe, komunikowanie masowe, nadawca, odbiorca, zbiorowość odbiorcza, środek przekazu, przekaz, masa społeczna, kultura masowa, użytkownicy, komunikacja indywidualna, strony WWW, clickstream, sfera publiczna.Streszczenie: Key words: Internet, mass media, mass communication, broadcaster, receiver, audience, medium, message, mass, mass culture, users, interpersonal communication, WWW pages, clickstream, public sphere.NUKAT: xx005165244Inne nry kontrolne: (OCoLC)999137653
Brak egzemplarzy dla tego rekordu

Tytuł nagłówkowy.

Słowa kluczowe: Internet, media masowe, komunikowanie masowe, nadawca, odbiorca, zbiorowość odbiorcza, środek przekazu, przekaz, masa społeczna, kultura masowa, użytkownicy, komunikacja indywidualna, strony WWW, clickstream, sfera publiczna.

Key words: Internet, mass media, mass communication, broadcaster, receiver, audience, medium, message, mass, mass culture, users, interpersonal communication, WWW pages, clickstream, public sphere.

Streszczenie angielskie.

Działa dzięki Koha